تم نقل المنتدى الى العنوان التالى www.afndena.yoo7.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تم نقل المنتدى الى العنوان التالى www.afndena.yoo7.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كيف تظبط بنت

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بيسو
عصو متميز
عصو متميز
بيسو

المساهمات : 293

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالخميس نوفمبر 01, 2007 2:47 pm

كيف تظبط بنت

احنا عايزين نكلمكم على فن لازم يبقى عند الشاب الروش اللي موجود اليو مين دول اصحو كدة معايا يا شباب

في مؤتمر في سوسرا لبحث كيفية تثبيت البنات تقدم احد العلماء ببحث في تأثير حركة العين الشمال عند الولد على عملية التثبيت

و توصلا في البحث ان البنت اول حاجة بتلاحظها في الولد حركة النني و عدد شعرات الرمش لذلك لا بد ان تحرص على تدريب

عضلة النني من اربع الى خمس ساعات يوميا مع اتباع نظام غذائي محدد علشان تعرف تثبت حريم

(مش عايز اتوهكم و ادخل في مسائل علمية لاني عارفكم مش فاهمين في الحوارات دي)دي................. يعني اول ما تشوف

البت تروح يا معلم مشغل العضلة الشمال للني و تغمز غمزة اتنين قدم و نص بزاوية الفا 27 درجة و تروح قايل ليها ( لو سمحت

ممكن دقيقتين من وقتك؟) اول ما تسألها السؤال ده اللي هيحصل كالأتي

الاحتمال الاول :

انها تقول نعم و ده بنسبت 65% و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين ....

الاحتمال الثاني:

نها طبعا تقول لا و ده بنسبة 80 % و محدش يسألنتي ازاي و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين برده... و في طبعا اخر احتمال

بنسبة 100% ان هي هتبصلك بقرف و مدام بصتلك بقرف يبقى انت مفهمتش موضوع العضلة... نرجع للاحتمال الاول انها تقول

نعم ترد انت تقول نعم الله عليكي هتقولك خير قولها خير ان شاء الله و تشغل العضلة بس اتوصى و اتكا عليها شوية هتقولك مال

عينك ؟ قولها خناقة و بكده تصعب عليها تروح هيا مكلماك و تظبط يا معلم عيش بس عرفني على بنت خالتها ......

الاحتمال الثاني انها تقول لا في الحالة دي بقى عايزة تتكلم بس هي بتتقل و مدام تقلت يبقى خرشمت و موضوع العضلة صعب

في الحالة دي اذن مفيش غير موضوع انا كنت عرضته في مؤتمر تاني في السنغال الشرقية لان الطريقة دي اثبتت فعالية في

تثبيت البنات السود و اللي بيتقلو اللي هي (طريقة 325 جنايات) تقولها بستهزاء و انت بتبتسم ابتسامة ساخرة( ايه التقل ده

انتي حاطة في جيوبك ظلط؟) طبعا هي ممكن يغما عليها من دمك الخفيف يا خفيف هتروح انت مدي ميزد كول للاسعاف بالموبيل

بتاعك هما طبعا مش هيفهو حاجة من الميزد ده لاكن هي هتفوق و تروح مرميا في حضنك بمجرد انها شافت الموبيل معاك ...

و بكده انت بدأت تحط رجلك على طريق التثبيت بس اغسلها بلاش تحط رجلك و هي معفنة و خطي برجلك اليمين و قابلني لو

اتعرفت على اي بنت ...

عموما فيه مواضيع كتير عن التثبيت لانها دي در اسة وعلم و في مقالات هتنزل في المستقبل القريب منها (التثبيت بالعربية) و(

ثبت نفسك بنفسك)و (ثبت صنم ) و (شكل توكت الحزام و تأثيره على البنت)....ترقبو قريبا كل جديد في عالم التكنولجيا خلي بالكم

في باب رائع بعنوان التثبيت بالموبيل حاليا بالاسواق شرايط و سي

بليز يا جماعة لو الموضوع عجبكم لاغونى بردة هههه

بليز ربنا يخليكوا

تعالوا زورونا

ههههه
ميدونبيل
عصو متميز
عصو متميز
ميدونبيل

المساهمات : 235

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالخميس نوفمبر 01, 2007 3:41 pm

اللة عليك يا بيسو انت معلم
NaNcY StAr
عصو متميز
عصو متميز
NaNcY StAr

المساهمات : 1525

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 6:22 pm

كيف تظبط بنت 2381997fed
mido_dj
عصو متميز
عصو متميز
mido_dj

المساهمات : 207

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 3:09 am

طيب ما تريح نفسك واقولك انا على طريقه والله متجربه وشغاله 100%ونسبه الفشل فيها 0%
يعنى كله تمام
بص اول ما تشوف اللى انت عايز تكلمها افضل باصص عليها ولو عملت ايه نفط وافضل باصص عليها واوعى تنزل عينك من عليها ماشى رايحت يمين شمال خليك باصص وطبعا هى هتتروش وتقعد تبص وراها وبعد شويه بعد ما هى تتاكد انك بتبص عليها اعمل نفسك عبيط وما تبصش نحيتها ماشى هتلاقيها زى الكلبه ابدت تييجى هيا قدامك طبعا علشان تديها اهتما م اول ما هى تعمل كده نفط وهتلاقيها تانى بتيجى قدامك ركز بقى علشان الحته اللى جايه ديه هى اللى هتخليك تكلمها
تروح باصص لها هتلاقيها ضحكت قولها هنفضل نبص كده كتييييييييييير مش هنتكلم ولا ايه
طبعا ده هيترتب على طريقه كلامك ماشى اذا كنت شاب حلو وروش هينفع معاك الحوار اذا كنت شاب من بتوع بابى ومامى انت عارف انا هقول ايه بس لو جربت الطريقه ونفعت
فى واحده صحبتها معاها اللى عينيها لونها عسلى ما انت هتشوفها المهم كلمهالى قولها ميدو
عايز يكلمك واديها رقمى والايميل وعايزك تقولها اللى انا خريج هندسه وطبعا ده حوار وتقولها اللى انت مستعجل علشان هتروحلى انا المطار اوك وعيييييييييييييييييييييييش
بس اوعى تنسى تقول الكلام لصحبتها والله يا بيسو انا حاسس اللى انت هتضرب فى الحوار ده
NaNcY StAr
عصو متميز
عصو متميز
NaNcY StAr

المساهمات : 1525

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 6:37 am

والله عاملين رباطيه علينا يعنى
بيسو
عصو متميز
عصو متميز
بيسو

المساهمات : 293

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالخميس نوفمبر 22, 2007 5:13 am

رد على اروش ميدو على المنتدى
بس عاوزالمزيدمنك
بجد كلام جميل
بس انا بتخنق من صاحبتها

roooony
عصو متميز
عصو متميز
roooony

المساهمات : 561

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 26, 2007 4:44 pm

شكرااااااااااااا بيسو موضوع جميل بجد
mido_dj
عصو متميز
عصو متميز
mido_dj

المساهمات : 207

كيف تظبط بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تظبط بنت   كيف تظبط بنت Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 3:41 pm

انت بس يا بيسو ظبطلى صحبتها وانا عليا مش هخليك تشوفها تانى اوك بس اهم حاجه ظبط انت بس

كيف تظبط بنت
صفحة 1 من اصل 1